Naam:
798
Video’s:

Over mij

Wonende te Gouda met Paula

Ik ben van plan naar Santiago te gaan lopen. Een bijzonder plan, want....ik hou helemaal niet van wandelen, maar wél van uitdagingen. Vandaar mijn plan om naar Santiago de Compostello te willen gaan . Zo ben ik in 't jaar 2000 begonnen om de Nijmeegse 4 daagse te willen lopen. En dat feest er rondom heen vond ik zo geweldig dat ik dat nu 7 keer gelopen heb.

Maar die wandelingen kun je niet vergelijken met deze waar ik nu aan wil beginnen. De afstand, het afzien en iedere dag opnieuw de confrontatie om het alleen te moeten klaren. Maar ik ben vast besloten het te proberen.....!

Over mijn reis

Een jaar of zeven geleden is de gedachte voor het eerst bij me op gekomen, maar..... tja het is nogal iets!! 3,5 maand plm weg van huis! In mijn eentje, want dat stond wel vast voor me. Paula zou niet meegaan, dat wist ik. Je laat natuurlijk écht alles achter je. Je loopt de straat uit en...... ook al is er tegenwoordig heel veel mogelijk gezien de communicatie met het thuisfront, maar toch..........vele uren en dagen zal ik alleen zijn .... op weg naar......! Tja en dan voelde ik de uitdaging weer. Ik wilde het wel érg graag. Na de nodige lezingen te hebben gevolgd en info verzameld, besloot ik het Paula te vertellen............................! En nu wordt het even stil......! Zij zag dat helemaal niet zitten, en vroeg me of ze me wel serieus moest nemen. En hoe ik dát kon verzinnen. Hij die zelf geen 3 dagen alleen wil zijn zonder "z'n Paula".!!

Maar dat vind ik toch wel heel anders, maar na veel wikken en wegen waren we het eens samen. En nu is het dan zover dat ik volop in de voorbereidingen zit. En dat ik/we een datum hebben geprikt. Zondagmorgen 24 maart wil ik starten. En rond 10 juli, de verjaardag van Paula, wil ik weer thuis zijn.

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

België, Frankrijk, Nederland, Spanje.