Wierrookvat van de zijzijde genomen

12 juli 2013 - Santiago de Compostela, Spanje

1. Jos:
    21 juli 2013
    Beste Gereard, Paula,

Ja, wat moet ik nog zeggen. Het is allemaal zo indrukwekkend te zien hoe het wierookvat zulk een beweging maakt. Echt zo, dat het je wel moet raken.
    Wat heb ik genoten van jouw reis; jouw verslagen en het kijkje in jouw leven in deze toch persoonlijke omstandigheden.
    Heel veel dank daarvoor!!
    Ik zie dat jouw baard weer op de "gewone" lengte is "gesnoeid"
    Ik vond het heel fijn om jou en Paula gisteren te ontmoeten.
    Ik had het gevoel - bij het zien en aanraken van jouw reis-attributen - dat het een soort relekwieën waren. Je had er zoveel over geschreven en nu zag/voelde je ze.
    MISSIE VOLBRACHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Samen nu genieten van de "herhalings-reis"
    HET GA JULLIE GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!

lieve groet
    Jos

Jos
  2. Margriet en Fred Boonacker:
    21 juli 2013
    Hallo Gerard en Paula.
    Wat hebben we genoten van de verslagen van de lange weg naar Santiago de Compostela. Intens hebben we meegeleefd met de moeilijke momenten en genoten van Gerard en jullie hereniging in op het plein voor de kathedraal. Jullie aankomst in Rotterdam was een mooi moment voor jullie, familie en vrienden.
    Gisteren nog een heerlijk verhaal van Gerard over zijn belevenissen en gevoelens tijdens de reis. Wat heeft deze reis veel bij Gerard losgemaakt en wat heeft hij ons laten delen in zijn wel en wee.
    Maar ook voor Paula is dit een heel drukke en bijzonder inspannende tijd geweest. Maar toen het doel gehaald was spatte de blijdschap van jullie hereniging er vanaf. Nu Gerard weer met een korte baard heeft lijkt alles weer gewoon te worden. Toch zullen jullie tijdens jullie relaxte reis met de caravan naar Santiago nog heel veel met elkaar te delen hebben, neem de tijd en laat alles bezinken maar vooral heb oog voor elkaar.

Lieve groeten Fred en Margriet.
  3. Felix Bots:
    25 juli 2013
    Heb genoten van je verslagen. Bad soms stiekem mee voor herstel en het goede in het leven. Veilige thuiskomst. Felix