Pad langs de snelweg

1 juli 2013

Pad langs de snelweg

Deze foto werd gemaakt op 1 juli 2013 met een Samsung GT-I9100.

1. Frans:
    2 juli 2013
    Ach broertje (je hebt hem bijna uitgelopen, dus nu mag het nog), je weet hoe het spreekwoord luidt; eerst zien dan geloven....... Ik geloof het trouwens nog steeds niet, want er was maar 1 foto van de "ooievaars" die er precies zo uit zien als de eerste en volgens mij zitten ze nooit zo dicht bij elkaar. Maar, ik zie het wel als je weer terug bent in Nederland. Dan nodig ik mezelf wel uit en als het kan, pas na het eten weer weg. Misschien neem ik dan wel een zout harinkje voor je mee. Ze waren erg lekker, omdat ik geen zout mag, heb ik die maar uit jouw naam opgegeten. Je kon toch geen nee zeggen.
    Verd.... vervelend van die vodafone. Al eerder schreef ik het, neem de bonnen mee naar Nederland en ga hier reclameren. Niet geschoten is altijd mis en daar ze klanten willen behouden, krijg je mogelijk een dikke korting op toekomstig bellen,i pad of dergelijke, of misschien zijn ze gewoon niet klantvriendelijk. Trouwens, een mooie manier om je met het openbaar vervoer te laten verplaatsen, ik zou me iedere keer als ik die oorkonde te voor schijn zou halen, kapot schamen. Wat is dat nou voor klucht.
    Dan jij, petje af grote broer. Nog even en je bent er. Hou alles kits en veel wandelplezier.
    P.S. Onthou je wel het adres van dat restaurant?

Groetjes,
    Frans