Gouderakse tiendweg

12 februari 2013 - Gouda, Nederland

Gouderakse tiendweg

Deze foto werd gemaakt op 12 februari 2013 in Gouda, Nederland met een Samsung GT-I9100.

1. Peter:
    15 februari 2013
    Pa, ik vind het ongelooflijk knap dat je dit wilt gaan doen. Ik zou deze Gouderakse Dijk nog niet af willen lopen, en jij loopt nota bene naar Spanje. Heel erg veel succes op je tocht en ik hoop van harte dat je je doel haalt binnen de door jou gestelde tijd. In dat geval zie ik je graag weer als ik / wij in juli weer in Nederland ben / zijn. Misschien is dat nog een extra stimulans om je schema van begin juli strak aan te houden. Heel veel succes en ik hoop dat deze tocht aan je verwachtingen voldoet en dat je in juli, een ervaring rijker, weer in Nl bent. Goede reis! Peter
  2. Zusje:
    18 februari 2013
    Nou lieve broer, wat heb ik toch een bewondering voor je waanzinnige plan! Ik geniet mee van je voorbereidingen en je verslagen en foto's. Heel leuk om in de gelegenheid te zijn om je daardoor op de voet (grapje) te kunnen volgen.
  3. Sander:
    21 februari 2013
    Beste Pa ik vind het heel bijzonder dat je de reis gaat maken te voet naar Santiago de compostela. Zeker ook nog meer omdat je dat helemaal vanaf Gouda doet.
    Het is net zo bijzondere qua ervaring als dat het zwaar zal zijn en ik vind het super dat je dat aangaat. Ik wens je heel veel succes en zeker ook plezier op de tocht der tochten.