Dag 10 de Ravel....route naar Eghezée

2 april 2013 - Eghezée, België

Ravelroute's in Wallonie...

Het (R)éseau (A)utonome des (V)oies (Lentes) of kortweg RAVEL Ravelroute's zijn Oude Spoorwegzate's en Rivierdijken in Wallonié (Belgie), die hedendagen volledig omgebouwd zijn tot Recreatieve fiets/wandelpaden...

Ravel 2 (Hoegaarden - Namur - Dinant - Mariembourg)...

Deze fiets/wandelroute gaat over een Oude Spoorwegzate en langsheen Waalse Rivierdijken die omgebouwd zijn tot Recreatieve paden... Het grote voordeel van deze autoluwe route is, dat men weinig hinder ondervindt van wagens en bebouwing... ideaal dus om rustig te kunnen genieten van de natuur op je tocht...Deze fiets/wandelroute loopt van Hoegaarden (Vlaanderen) tot in Mariembourg (Wallonié)...

1. Margriet en Fred Boonacker:
    2 april 2013
    Jammer dat we je vandaag niet konden volgen. Maar we hopen dat het morgen weer zal lukken. Voor nu slaap lekker en morgen gezond weer op.
    Fred en Margriet.
  2. Anneke de Bruin:
    3 april 2013
    Wat genieten we van jouw reisverhalen. We blijven je volgen.
    Mijn wandelletselcursus die ik vorige maand gevolgd heb is voor
    jou niet nodig. Jij loopt nog steeds lekker verder.
    succes en hartelijke groeten
  3. Ton V.:
    3 april 2013
    Fijn dat je een aantal hindernissen hebt kunnen overwinnen. In de verwachting dat je spoedig het goede pad door de juiste bril wil kunt zien. In elk geval heb je het paastridium van Pasen 2013 op gepaste wijze doorgebracht. Nu verder over oude spoorwegzate's. Ik hoop dat je geen hoge brandnetels treft zoals mij is overkomen op weg naar de Ardennen. Neem de tijd voor bezienswaardigheden, morgen kom je er niet weer langs.