Dag -19- van Chateau Porcien naar Guignicourt --28km---totaal 444km gelopen

11 april 2013 - Guignicourt, Frankrijk

Helaas lieve "volgers" vandaag geen bericht van de Pelgrim. Hij ligt lekker te rusten in de stacaravan. Vanmiddag is hij daar aangekomen na 7 uur lopen. Hij was dan ook wel toe aan een uurtje pitten. Hij heeft morgen de laptop ter beschikking, dat is toch handiger dan zijn mob.

Dus morgen volgt zijn eigen verslag met nieuwe foto's en misschien zelfs een filmpje van zijn reis. U hoort er nog van.

1. Annie v K-V:
    11 april 2013
    even een reaktie voor op je nieuwe lokatie,slaap lekker in je carvannetje en gezellige dagen met paula, en zorg wel dat je je konditie niet kwijt raakt,dus af en toe bewegen en niet alleen luieren en je lekker laten verwennen
    doei groetjes van Anniev.K-V
  2. Margriet en Fred Boonacker:
    Hoi, Gerard.
    En nu heel lekker slapen, samen met Paula wandelen en normaal eten op de tijd die jullie het beste uitkomt, het moet een fijne onderbreking zijn. Maar je hebt er al 444 kilometer op zitten in minder dan drie weken. Mooi tempo hoor!
    Groetjes, uit Nieuwegein.
  3. Jos:
    11 april 2013
    Wat een heerlijke ontspanning. Geniet van het samen zijn, daarna kun je je weer goed opladen voor de lange, volgende weg.
    Enjoy every minute!!!!!
    hartelijke groet
    jos
  4. Maarten:
    11 april 2013
    Hi pa + inmiddels wellicht ook paula,
    Veel plezier samen en pa geniet van jouw welverdiende rust!!

Groetjes van hier,
    Ciao
  5. Daan:
    11 april 2013
    Hoi Gerard vanaf nu ga ik je weer volgen ben terug van een welverdiende vakantie heb heerlijk genoten. Je bent al een aardig eindje op weg volhouden en succes voor de komende weken. Heb begrepen van Paula dat ze je een week komt bezoeken geniet van het samen zijn .
  6. Bertus:
    12 april 2013
    Goedemorgen Gerard.Zo lekker geslapen in je nieuwe onderkomen.Neem het er een paar dagen van en geniet.
    Vanavond een flesje Wijn bij het eten van ons,een beetje netjes wel,ik reken hem later wel met je af.Groeten van Bertus en Kadek
  7. Maaike en jan:
    12 april 2013
    Paula is onderweg! De rust is bijna over. Veel plezier, Maaike.
  8. Anneke de Bruin:
    Hoi Gerard, Wat zal het heerlijk zijn voor je. Even niet te zoeken
    naar een slaapplaats en eten. Laat je maar weer lekker verwennen door Paula en genieten jullie maar weer even van elkaar voor dat jij je tocht verder gaat lopen. hartelijke groeten van Teun en mij