Gerards voetreis raakt ten einde.... UITNODIGING..!

Beste Reislogger volgers,

Gerard zijn voetreis raakt ten einde. Dat is duidelijk.

Hij heeft ervan genoten zoveel kilometers te hebben afgelegd en (tot op dit moment) ook nog zonder al teveel "kleerscheuren" volgende week in Santiago aan te komen.

Maar niet alleen daarvan maar ook van jullie enthousiasme om hem te steunen, iedere dag weer, heeft hij genoten.

Hij zou het erg leuk vinden, jullie allemaal uit te nodigen om te komen "bij/napraten" onder het genot van hapje en een drankje....op zaterdag 20 Juli a.s.in de Kaasboerderij "De Twee Hoeven" in Haastrecht.

De juiste tijd wordt later nog vermeldt op de Reislogger, dus..... hou nog even de gewoonte erin om dagelijks te kijken naar deze Site.

Hartelijke Groet van Gerard en Paula

1. Jan en Susanne van den Burgh:
    30 juni 2013
    Beste Gerard, nu nog de laatste loodjes. Wij bewonderen elke dag je conditie en je doorzettingsvermogen. De regen en kou zijn achtergelaten en nu dus de zon. Daarom wel elke dag vroeg uit de veren om de hitte voor te kunnen blijven. Leon herinner ik mij van mijn fietstocht als een mooie gezellige stad. Gerard, bon camino voor het laatste stuk. Succes! Jan en Susanne
  2. Jan Willemstein:
    hi Gerard
    Mijn complimenten en GROTE bewondering voor je prestatie.
    Houd de moed erin tot in de kathedraal.
    Ik kom graag naar Haastrecht de 29e juli
    Au revoir
    Jan Willemstein
  3. Els:
    Jan wilemstein:
    de datum 29 juli klopt niet,dat is zaterdag 20 Juli!
    zie uitnodiging.
  4. Jos:
    Beste gerard,
    Je hebt heerlijk genoten van je "vrije"dag. Vind het bewonderings-waardig, hoe jij geniet van alle omstandigheden (komt vast door jouw positieve houding)
    Erg aardig van jou en Paula, ons te nodigen. Ik ben zeker van de partij
    Maak er nog een prachtige voortzetting van.
    Paula zal je zeker missen op haar verjaardag (ik trouwens ook ha,ha)
    Ga dapper door Gerard, volg je met plezier.
    hartelijke groet.
    Jos
  5. Lysandra Wiersma:
    1 juli 2013
    Hoi Gerard en Paula, ik zou graag naar Haastrecht komen, maar in verband met ons 40-jarig huwelijk dit jaar, zijn we van 13 tot en met 29 juli met onze kinderen en ons kleinkind naar Sicilië. Daar verheug ik me erg op!
    Ik geniet enorm van de verhalen van Gerard en heb grote bewondering voor je doorzettings-vermogen en het tempo waarin je loopt, Gerard.
    Als we allebei terug zijn, ik van mijn vakantie en nieuw stukje pelgrimstocht in augustus, en jij uit Santiago, kom ik als het mag zeker even langs om je te begroeten en na te praten.
    groet, Lysan
  6. Bertus:
    1 juli 2013
    Hoi Paula Leuk dat je de club uitnodigd voor een leuk samenzijn
    op 20 juli we zullen er zijn maar als hij met eenieder wil bijpraten
    over die 85 loopdagen vrees ik dat ik niet aan de beurt komt.Hoelang duurt dat feestje welniet?Met een beedje geluk kunnen we de boer de volgende morgen helpen met melken.ha ha. Gr.Paula Mischien tot van avond.
  7. Charlotte:
    1 juli 2013
    Hoi Gerard, succes met de laatste loodjes, dank voor de uitnodiging.
    Paula, succes met de laatste loodjes, hij komt bijna weer thuis.
    Groetjes,
    Charlotte
  8. Teun & Anneke:
    Hoi Gerard en Paula,

Wij komen zeker op 20 juli voor het feest dat Gerard deze prestatie heeft volbracht.

Gerard, respect voor je volharding. Ik zou het niet na kunnen doen. Nog even volhouden tot je einddoel bereikt is.

Succes voor de komende dagen.

Teun en Anneke