Verslag van vandaag

7 juli 2013

Beste allemaal, morgenochtend komt er een nieuw verslag. Vanavond even niet.

Vandaag had Gerard een surprise party georganiseerd voor mij ter ere van mijn verjaardag as week. Vandaar: nu even uitblazen. Gr. Paula

1. Teun & Anneke:
    Hoi Paula,

De surprise party was hartstikke leuk.

Teun
  2. Rita Schoolenberg:
    7 juli 2013
    Paula, alvast proficiat! Wanneer echt? Enne....blaas rustig uit nu!
  3. Louke:
    7 juli 2013
    Daar gaat mijn dagelijks ritueel: voor t slapen gaan de dag van gerard meebeleven vanaf de smartphone.... alvast oefenen met afkicken vandaag!
  4. Jos:
    Beste Paula,
    Wat leuk, dat je verraste met een suprise party.
    Ik feliciteer je de 10e.
    groetjes

Jos
  5. Charlotte:
    7 juli 2013
    Gerard, de surprise voor Paula is gelukt,
    succes met de laatste laatste loodjes,
  6. Frans:
    8 juli 2013
    Je gaat weer als een speer. Straks zie je een bord met Santiago 89 of 69 kilometer. Ik kon het niet goed lezen. Heel veel wandelplezier. Hartelijke groet,
    Frans
  7. Teun & Anneke:
    Wat duurt dat weer. :lol:
  8. Yvonne:
    8 juli 2013
    wat heerlijk Paula, dat je zo verrast bent!!!
    super !

Yvonne
  9. Ton V.:
    Hoi Gerard,
    Het gaat goed hè? Ik ben vandaag toch nog even in de gelegenheid om te reageren. Daarom eerst, een paar dagen vooruitlopende op 10 juli, gefeliciteerd met de verjaardag van Paula. Jij voor de dag erna ook gefeliciteerd met het behaalde voltooiing van je pelgrimstocht. Geweldig! Ik ga er vanuit dat je de laatste 100 km er toch gewoon effe bijdoet. Het is immers een prachtig landschap. Ook heel mooi is het gezicht en zijn de reacties van de Spaanse scholieren/studenten. Het straalt uit: "Wie heeft dit bedacht?" Worden ze ook nog voorbij gelopen. Doe wie? Ja juist een man die hun opa had kunnen zijn. Wel een beetje ontmoedigend voor zo'n cluppie! Gerard ik denk je volgende reisverhaal pas te lezen na mijn Nijmeegse Vierdaagse. Dan zal ik reageren en verwacht kort daarna te komen bijpraten. Het allerbeste. Ook een groet aan Paula en vier het succes in Santiago de Compostella. Toi-toi van Ton.