Via Monastica

28 maart 2013 - Vessem, Nederland

Vandaag is Gerard gestart via: "de VIA MONASTICA" deze is te vinden via internet met de link:

KOPIEËREN en PLAKKEN !! en dan doet hij het volgens mij.

Deze loopt vanaf Vessum naar Rocroi. Het is de roze lijn die hij aanhoudt.

Daarna volgt weer een volgende route, zo heeft hij er enkele stuks tot aan Santiago. Ik ben benieuwd of die link ook zal werken, ik hoor het graag van jullie volgers.

Hij is vanmorgen laat gestart tot zijn eigen frustratie......... de aanwezige broeders hielden van een gezellig praatje en hij kon daar niet "los van komen", zo ook gisteravond. Het was al laat voordat hij naar bed ging. Die mensen zijn speciaal voor hém daar.( zijn z'n eigen woorden) En hij was de enige pelgrim die avond... dus.... zij hadden de tijd.

Hier heb ik nog een link voor de liefhebbers, dan kun je hem volgen waar hij op dat moment reeds loopt en of hij misschien ergens gezellig uit zit te rusten hi-hi-hi, via streetview op dat landkaartje kun je zien hoe de wereld er daar uit ziet. Zo heb ik zelf het bankje en zijn overnachtings verblijven kunnen bekijken én gefotografeerd voor zijn reislogger.

http://www.endomondo.com/workouts/169556175/8507313 en weer KOPIEEREN en PLAKKEN

Groeten van Paula

1. Frans:
    28 maart 2013
    Hallo Paula,
    Achteraf realiseerde ik mij dat ik Gerard's verhaal al had gelezen dat hij op tijd wilde zijn om de vesper bij te wonen om mee te bidden, maar die dag was ik op het moment van schrijven "even kwijt". Het gebeurt wel meer dat ik dagen kwijt ben, vandaar.
    Allebei de linken werken, zonder te hoeven kopieren en plakken. Ik klik het aan met de linkermuis en met de rechter geef ik aan dat ik naar die link wil. Enkel streetview kan ik niet gebruiken. Eilmer komt vanavond hier eten, misschien heeft hij even tijd om ernaar te kijken en eventueel te installeren. Ik begrijp weinig van computers. Groetjes en dikke kus, Frans.
  2. Ruud:
    28 maart 2013