Voorbereidingen -4-

14 februari 2013 - Gouda, Nederland

Vandaag dinsdag 12 feb. ben ik opnieuw op stap geweest.
Pas om 8.30u. We hadden onze tijd enigszins verslapen.Vertrokken bij temp. van -1C.

Niet vreselijk koud, maar had gedacht dat ik geen handschoenen nodig zou hebben. Pech! Wel dus.
Wat een koude handen had ik. Daar had ik dus behoorlijk spijt van.

Het gewicht van de rugzak is nog onveranderd hoog, maar ik heb dat zo gelaten omdat er ook nog dingen in moeten , zoals toilettas en routebeschrijvingen. Die dingen wegen ook nogal wat dus het gewicht zal niet veel minder worden.
Ik heb vandaag 33km. gelopen.
Was om 15.30u. weer thuis.
Het ging redelijk goed. Alleen erge last van mijn koude handen. Geen blaren etc.

Bij thuiskomst was ik wel erg moe maar na een lekker warm bad te hebben genomen voelde ik me weer een hele piet.

1. Ria de boer:
    14 februari 2013
    wat stoer om 33 km te lopen
    bij die foto van het brandje zijn wij gister langs gefiest
  2. Margriet en Fred Boonacker:
    14 februari 2013
    Wat een voorbereiding is er alleen hier in Nederland al nodig! Het begint nu wel echt goed vorm te krijgen en oefening baart kunst.
    We komen je echt uitzwaaien hoor als je vertrekt
  3. Ton V.:
    22 februari 2013
    Veel succes met de voorbereiding. Je hoort nog wel van me voor je in Santiago de C. bent. Toi-toi van Ton.
  4. Gerard Vianen:
    23 februari 2013
    Wat een uitdaging, wat een voorbereiding. wij gaan je volgen. Veel sterkte en succes.
  5. Joop Vianen:
    23 februari 2013
    Eerst sterkte met afscheid nemen en dan met de wandeling, geen wedstrijd maar een echte "bedevaart", toch, met veel reflecties en mediteren.
    We zullen je volgen, ik bedoel via deze handige blog.

Hg
    Joop
  6. Ton V.:
    28 februari 2013
    Met belangstelling gelezen wat je thuislaat. Weet je: "Alles wat je niet meeneemt, is mooi meegenomen!" Succes met alles wat je onderneemt. Toi-toi van Ton.